Höstlov.

Hej alla läsare, tyvärr har varken jag eller Robbin uppdaterat något.
Från min sida är det för att jag har varit bortrest under lovet (:
Varför Robbin inte har tagit sig tid, det har jag ingen aning om faktiskt!

Annars hoppas jag på att folk får upp ögon och öron för det sociialamydigheterna!
Gör dom rätt eller gör dom fel?
- Kan vi bedömma dom utifrån det?

För att bara uppgradera lite så kan jag berätta att det mesta har löst sig på mitt hvb-hem. Men flyttar hem till Malmö (egen lägenhet) i Dec-månad. Jag längtar bokstavlig talat, även om jag är rädd. Rädd för att stå på egna ben och starta mig ett vuxenliv. Det är faktiskt lite läskigt, speciellt när mamma alltid har varit där för en.
 
Hoppas alla ni som läser komenterar och skriver vad ni tycker. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: ann

Lycka till med din lägenhet. Men var är din mamma nu då.

2009-10-31 @ 18:20:55
URL: http://annstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0