HVB-hem & personal.

Hej mitt folk,
som ni läste i mitt förra inlägg berättade jag för er att jag bor i en sk utslusslägenhet.
Jag har skött mig bra fram tills nu. Jag har varit i en grop sedan ca i juli månad, det är fan inte okej!
Det har allt gått upp och ner, fast oftast neråt. Och jag har inte mått så här kasst sedan 2 år tillbaka.

Jag är sol placerad här och kan alltså skriva ut mig när fan jag vill, men jag har haft en förhoppning om att det ska kunna lösa sig här, men nej, det går bara neråt.
Jag klarar inte av en människa som tyvärr jobbar här, ni vet att man inte passar bra tillsammans med alla - här har det fan skärt sig något rejält - att denna personalen går och påstår att jag har kallat henne hora, vilket jag inte har. Och OM jag hade det, varför skulle jag dölja det? Hora är ett vardagsord för många. Även för mig i vissa sammanhang. Men denna gången har jag inte kallat henne det, vilket iaf ledde till att högste chefen ringer mig och jag får mig en utskällning.
En utskällning om något jag inte har sagt eller gjort. Denna personal har en dålig attityd, och jag är inte den enda som tycker så.
Och hon vet om att hade det varit för 2 år sedan hade det smällt rejält, men eftersom man redan har en prick på sig, så får man akta sig.
Chefen försvrar så klart denna personal, eftersom att hon är hans dotter.
Jag anser att man inte ska blanda in familjerelationer i sitt arbete, oavsett vad det är man jobbar med.
Detta kallar jag ett slag under bältet, jag begär inte att någon ska ta ett parti. Det är bryr jag mig inte om, jag bryr mig om rättvisan gente mot folk.
Detta hvb-hemmet var kanon, men det slutade som en katastrof!

Jag hoppas att alla ni som bor eller har bott på hvb-hem eller annat b-hem att ni står upp för det ni tycker, positivt som negativt. För det måste bli ändringar snart!


peace 'n' love
.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för hvb hem "bor" på ?

2009-10-21 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0